Áno, aj pri Google Ads sme našli spôsob ako ich robiť

logo efektívnejšie

NEPLAŤTE ZBYTOČNE MESAČNÉ POPLATKY ZA SPRÁVU KAMPANÍ GOOGLE ADS

Úvodné nastavenie Vám zabezpečíme a následne si viete Google Ads spravovať sami a zadarmo
🏠 Domov > Marketing > Google Ads

Mesačná úspora 100€-500€

Majte veci pod kontrolou

Nadobudnite nové zručnosti

Spravujte si Google Ads sami a ušetrené peniaze za správu radšej investujte do klikov na Vaše kľúčové slová

Google Ads je podľa nás jednoznačne najefektívnejší spôsob reklamy na predaj produktov a služieb. Správnym nastavením kampane viete veľmi efektívne zacieliť reklamu na ľudí, ktorí vyhľadávajú vaše produkt alebo služby.

Na správu kampane môžete využiť PPC špecialistu (buď agentúru, alebo freelancera). Cena za mesačnú správu kampane sa pohybuje niekde medzi 100 € – 500 € v závislosti od komplexnosti kampane.

My sme presvedčení, že si kampane Google Ads viete spravovať zadarmo aj sami a tak mesačne ušetriť vcelku zaujímavé peniaze.

Čo Vám firmy, ktoré kampane Google Ads spravujú nepovedia?

1. Je to (vcelku) jednoduché

Kampane si môžete spravovať aj sami, nie je to žiadna raketová veda. Slovo „vcelku“ sme použili preto, lebo predsalen je potrebné získať základné vedomosti o správe kampaní. Nie je to ale nič až také zložité, čo by podnikateľ nezvládol.

2. Google Vám automaticky sám radí čo na kampani vylepšiť

Po prihlásení sa do účtu Google Ads máte k dispozícii sekciu „Odporúčania“. V tejto sekcii nájdete konkrétne odporúčania na vylepšenie kampaní. Tieto odporúčania môžete kliknutím buď „prijať“ alebo „odmietnuť“. Po prijatí sa dané vylepšenia automaticky vykoná vo Vašom účte. Nie je potrebné ich „manuálne“ spraviť.

Viac informácií o odporúčaniach nájdete na stránkach Google Ads

3. Bezplatná konzultácia a pomoc od špecialistu zo spoločnosti Google

V rámci inzercie cez Google Ads máte ZADARMO k dispozícii Vášho prideleného (a po slovensky hovoriaceho) špecialistu zo spoločnosti Google, ktorý je Vám plne k dispozícii  napríklad na:

  • pomoc pri tvorbe kampaní
  • vysvetlení akýchkoľvek otázok a pochybností
  • analýzu kampaní
  • vie vás doslova navigovať klik-za-klikom ako niečo spraviť vo Vašom účte

Stačí s ním len pravidelne komunikovať… pýtať sa, pýtať sa a pýtať sa

4. So správou kampaní je mesačne vcelku málo práce

Je síce dobré vyhodnocovať efektivitu kampaní a kľúčových slov, mesačne ale správa kampane zaberie veľmi málo času. Do účtu nie je vhodné príliš často zasahovať, nakoľko za krátky čas je k dispozícii len malá štatistika a teda nie je možné správne vyhodnotiť efektivitu.

Prečo by ste mali platiť mesačný poplatok, keď reálne je len veľmi málo práce s účtom? My si myslíme, že by ste platiť nemali.

Úvodná analýza "Google Ads potenciálu" ZADARMO

Nie každý produkt alebo služba majú šancu byť efektívne promované cez Google Ads.

Na úvod teda na základe analýzy zvážime, či je u Vás potenciál zarobiť z reklamy Google Ads.

R

Úvodné nastavenie kampaní Google Ads od 300€

Na základe úvodnej analýzy budeme vedieť aké komplexné kampane budete potrebovať.

Dostanete od nás cenovú ponuku na úvodné nastavenie kampaní Google Ads a v prípade Vášho záujmu sa do nich pustíme.

u

Čo ak si kampane nezvládnem spravovať sám?

Aj menej počítačovo zdatným zákazníkom odporúčame skúsiť to.

Keď to ale nejde, tak to nejde a v krajnom prípade vieme zabezpečiť správu kampane – nastavenú férovo, len za odpracované hodiny.

Cenník Google Ads

Úvodná analýza potenciálu – ZADARMO

Cena za úvodné nastavenie – od 300 €

Úvodné nastavenie zahŕňa:

  • nastavenie účtu a kampaní
  • analýzu konkurencie
  • návrh správnych kľúčových slov a cien za klik
  • návrh vylučujúcich kľúčových slov
  • návrh účinných reklám

Platba

Platba za túto službu sa uskutočňuje bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry. Nie je možné ju realizovať prostredníctvom platobnej brány GoPay.

Interná služba

Túto službu poskytuje naša spoločnosť efektívnejšie.sk s.r.o.. Na efektívnejšie.sk nájdete interné a externé služby

Kontaktný formulár

Telefonický kontakt

kruhová fotografia Mgr. Martin Jurkovič

Mgr. Martin Jurkovič

Potrebujete sa poradiť?
Zavolajte na +421 903 276 531 a s radosťou Vám poradím.

Prečo je naše riešenie efektívnejšie, ako nechať si spravovať kampane?

  • Výrazne šetrí náklady, keďže neplatíte mesačný poplatok za správu kampaní
  • Sami najlepšie poznáte svoju spoločnosť a tak viete najlepšie vyhodnotiť efektivitu kampaní
  • Kľúčovú časť – úvodné nastavenie, spravíme za Vás profesionálne a efektívne

Máte otázky ohľadom kampaní Google Ads? Rozmýšľate, či by bola pre Vás táto forma reklamy výhodná?

Radi Vám poradíme či ste náš klient alebo nie.
Zavolajte nám +421 903 276 531 alebo napíšte email na info@efektivnejsie.sk

Google poskytuje viac typov reklamy

Medzi dva základné typy patria:

1. Reklama vo vyhľadávaní Google

človek si otvorí www.google.sk, hľadá určitý produkt alebo službu a zobrazia sa mu reklamy firiem, ktoré práve tieto produkty alebo služby ponúkajú. Veľkou výhodou je efektivita – reklama sa zobrazí len ľuďom, ktorý hľadajú to, čo ponúkate

2. Reklama v obsahovej sieti Google

Google má sieť partnerských webov, kde sa zobrazujú reklamy. Dajú sa síce zvoliť témy webov, na ktorých sa bude zobrazovať Vaša reklama, aby sa zvýšila šanca, že na týchto weboch budú potenciálni zákazníci. Ak napríklad firma predáva výrobky pre mužov, určite si nezvolí ženské témy webov. Zacielenie na potenciálnych zákazníkov však z ďaleka nie je také efektívne ako pri „reklama vo vyhľadávaní Google“

Ostatné typy reklám Google sú napr. Video reklamy, reklamy na aplikáciách alebo Google shopping.

Efektívne je zamerať sa len na ten najefektívnejší typ reklamy – 1. Reklamu vo vyhľadávaní Google

Tá sa predsa ukáže len zákazníkom, ktorí do Google vyhľadávača zadali, že hľadajú Vaše produkty alebo služby.

Zamerajte sa teda len na ten najefektívnejší typ Google Ads reklamy = 1. reklamu vo vyhľadávaní Google

Kľúčové je správne nastavenie kampaní Google Ads na začiatku

Úvodné nastavenie pre Vás zabezpečíme. Vyžaduje si totiž celistvé chápanie Google Ads marketingu, ktoré nie je tak ľahké pochopiť. Úvodné nastavenie tiež pozostáva z viacerých častí a zahŕňa analýzu konkurencie, návrh správnych kľúčových slov a cien za klik, návrh účinných reklám, alebo nastavenie účtu a kampaní.

Následne Vás zaškolíme, aby ste si vedeli Vaše kampane sami a jednoducho spravovať. Všetko bude pripravené, aby ste správu kampaní vedeli ľahko prebrať.